Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Zie hiervoor de voorwaarden.

Hoe bestelt u in de webwinkel?

Selecteren

Selecteer eerst op jongens- of meisjeskleding. Daarna kunt u selecteren op het artikel dat u zoekt; bijvoorbeeld:

voorjaar/zomer → rokken → maat 128-176 → merk Brams Paris.

U krijgt dan alle zomerrokken te zien die er zijn in maat 128-176 van het merk Brams Paris. Wilt u alle items zien, laat alle zoekschermpjes dan op “alles” staan.
Klik op details als u meer wilt zien en lezen van een artikel van uw keuze. In dit scherm kunt u ook uw bestelling plaatsen.
Om een artikel te kunnen bestellen, moet u dus eerst op details klikken.

Bestellen

Wilt u een artikel bestellen, maak dan de juiste keuze en eventueel het aantal, en klik op bestellen. Door op de link bestellijst te klikken, krijgt u een overzicht van alle artikelen die u heeft besteld. Bent u klaar met het maken van de keuze, klik dan op verzenden.

U ontvangt een automatisch bericht in uw mailbox dat de bestelling door ons is ontvangen en met de vraag of u de gegevens wilt controleren. Stuur ons een berichtje via beantwoorden als er fouten in deze bevestiging staan.

Wij controleren of de door u bestelde artikelen ook werkelijk leverbaar zijn. Wij verkopen niet alleen via de webwinkel, maar ook op verkopingen, party's enz.  Hiervan vindt u een overzicht op de pagina agenda. Daardoor kan het voorkomen dat een artikel dat u bestelt, juist verkocht is tijdens een verkoping. Helaas is dit niet te voorkomen, wij sturen u zo spoedig mogelijk bericht als een artikel niet leverbaar is, de bestelling mag u gewoon wijzigen.

Betalen

Het makkelijkst en snelst is het om uw bestelling meteen te betalen via Ideal.

Kiest u voor een betaling via een bankoverschrijving/overboeking, dan ontvangt u binnen twee werkdagen van ons bericht over de artikelen die voor u gereserveerd zijn, en daarbij de vermelding van het door u te betalen bedrag en het bankrekeningnummer voor de betaling. Deze mail is tevens uw faktuur.

Wij verwachten de bijschrijving van uw betaling binnen drie werkdagen. U kunt  ons laten weten als het langer dan drie werkdagen duurt, bijvoorbeeld als u geen gebruikt maakt van internetbankieren. We houden de artikelen dan langer voor u vast. Blijft de betaling uit, dan behouden we ons het recht voor de artikelen weer in de verkoop te doen. Meestal proberen we u eerst hierover telefonisch te spreken.

Verzending

Wij verzenden uw bestelling binnen twee werkdagen nadat de betaling bij ons is bijgeschreven. TNT heeft tegenwoordig vaak een verzendruimte van twee dagen, en wij verzenden niet op zaterdag. Het kan dus enige dagen duren voor u de bestelling ontvangt. U kunt wel aangeven bij uw bestelling als u het op een bepaalde datum in huis wil hebben, dan proberen we daar rekening mee te houden. Voor de verzending berekenen wij u een vaste bijdrage van slechts € 2,95.
Regelmatig zijn er periodes van gratis verzending.
Dit wordt weergegeven op het gekleurde vak op de homepage.
Klanten uit Amerika en Canada kunnen het beste even kontakt opnemen per mail over de verzending. 

Terugsturen

Wilt u een artikel ruilen, dan kunt u dit terugsturen, met uitzondering van kniekousen en maillots.  De kosten hiervan zijn voor uw rekening. U kunt gebruik maken van brievenbuspost, dit is het voordeligst.  Voorwaarde voor brievenbuspost is dat de envelop door de brievenbus moet passen, en het aantal postzegels overeenkomt met het gewicht. U krijgt éénmaal een vervangend artikel gratis toegestuurd. Dikkere pakketten kunt u verzenden per pakketpost, via TNT of DHL. DHL is meestal iets voordeliger, u kunt thuis een etiket aanmaken via DHLforyou.nl
Het adres voor het terugsturen vindt u op de pagina kontakt.
Wilt u een artikel alleen terugsturen zonder een vervangend artikel te bestellen, dan krijgt u het aankoopbedrag terug op uw bankrekening. Vermeld het bankrekeningnummer op het retourformulier.
Voor teruggestuurde kleding wat gekocht is op een goede-doelen markt of verkoping, ontvangt u een tegoedbon! (of kan geruild worden voor een ander artikel)

LET OP: Voor artikelen die reeds afgeprijsd zijn , krijgt u een tegoedbon! U krijgt GEEN geld terug!

 

Maten/lengtes

Wij verkopen kleding van bestaande merken, elk merk heeft zijn eigen maatvoering. Het is dus onmogelijk om een standaard maattabel op te nemen. Bij de rokken staat de taillewijdte en lengte zoveel mogelijk aangegeven. Of een rok te lang of te kort is, daarover kunnen wij geen uitspraken doen. Meet de lengte na op een rok die u acceptabel van lengte vindt, dan kunt u het zelf beoordelen. Twijfelt u over een maat, dan kunt u altijd per mail de maten in cm. opvragen. Meet het na op een passend kledingstuk, niet op het kind zelf. Kleding heeft altijd wat overwijdte, is dus ruimer dan de maten die u op de persoon meet.

Nieuwsbrief

Op de homepage kunt u zich aanmelden met uw emailadres, voor de nieuwsbrief. Deze ontvangt u in uw mailbox, 1 x per twee tot vier weken.
De nieuwsbrief bevat soms een leuke kortingsaktie, met een code. Deze code is uniek voor nieuwsbriefabbonees, en kunt u invullen in het vak kortingscode op de bestellijst. De korting is meteen zichtbaar op uw bestellijst.
Wilt u de nieuwsbrief niet meer ontvangen, dan kunt u een bericht sturen naar info@kleding-voor-kinderen.nl
Geef daarbij ook aan welke mailadressen er verwijderd moeten worden!

Voorwaarden

Bij het plaatsen van een bestelling geeft u aan akkoord te gaan met de voorwaarden. Niet alles wat in de voorwaarden staat, is hierboven omschreven. De voorwaarden kunt u lezen door onderaan de homepage op voorwaarden te klikken. Deze zijn bindend, is iets niet duidelijk, dan kunt u uw vragen stellen via het formulier op de pagina contact.

Vragen

Alle vragen kunt u stellen via het formulier op de pagina contact.